Keyword

Gallery ne s'affiche pas car le dossier ne se décompresse pas au bon endroit

More
4 years 4 months ago #173999 by gueno
Depuis la mise à jour de K2 v2.10.1 la galerie ne s'affiche plus quand on la cré. En effet, le dossier compressé se place au bon endroit mais les images restent dans le dossier décompressé au lieu de se placer dans le dossier de la galerie. Dans la piece jointe , je montre l'exemple du dossier 219 où mon dossier "diaporama" est décompressé mais le chemin d'url devient media/k2/galleries/219/diaporama au lieu de media/k2/galleries/219. Du coup la galerie ne s'affiche pas. J'ai ce problème sur plusieurs sites de mes clients… Le dossier 220, en dessous, fonctionne car j'ai déplacé mes images par FTP, mais mes clients ne peuvent pas le faire…
Merci pour votre aide
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
4 years 4 months ago #174025 by JoomlaWorks
This points to a folder permissions issue in your webhost. Contact your hosting company and ask them to repair file "ownership" as well as file permissions to 0644 and folder permissions to 0755.

Fotis / JoomlaWorks Support Team
---
Please search the forum before posting a new topic :)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
4 years 4 months ago #174113 by gueno
Thanks for the reply but the permissions are already set to these parameters. It does not change anything.

On the other hand, I noticed that it does not work if I rename the compressed folder before placing it with k2. I'm on Mac, I create an "archive" and I save it with k2, it's good!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
4 years 4 months ago #174120 by JoomlaWorks
So it may have been a corrupt zip download. Try downloading it again please and let me know.

Fotis / JoomlaWorks Support Team
---
Please search the forum before posting a new topic :)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
3 years 1 month ago - 3 years 1 month ago #178215 by Carlton Flores
Un fichier système corrompu peut être la raison pour laquelle vous ne pouvez pas extraire le fichier compressé. Dans ce cas, vous devrez exécuter le vérificateur de fichiers système. Cet outil sera en mesure d'identifier et de remplacer les fichiers endommagés. shareit vidmate
Last edit: 3 years 1 month ago by Carlton Flores.

Please Log in or Create an account to join the conversation.


Powered by Kunena Forum